IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новият Opel Zafira Tourer (Видео)

От Opel официално показаха третата генерация на Zafira преди световната й премиера във Франкфурт.

Това е новият Opel Zafira Tourer (Видео)

Европейското подразделение на General Motors беше показало концепция на MPV модела през март в Женева. Промените в серийната версия не са съществени.

За първи път модела Zafira се появява през 1999 година, през 2005 на пазара беше второто поколение. Сега третата генерация на Zafira ще се опита да разшири пазарния дял на фирмата в един популярен сегмент в Европа.

Дизайнът без съмнение изглежда добре, интериорът също, като дава усещането за по-луксозен автомобил. Силно променена е предната част с двата отвора във вид на бумеранг разположен вертикално от фаровете до светлините за мъгла.

Интериорът повтаря това, което вече бяхме видели в концепцията, като е смес от елементи вече реализирани при други модели на Opel и най-вече при Astra. Разбира се и „запазената марка” на Opel Flex7 е налице, системата за разместване на седалките. Колата има среден ред с три независими една от друга седалки, които могат да се сгънат до равен под или да се изместват независимо една от друга надлъжно до 210 мм.

Предлага се и системата Lounge Seating, която позволява средната седалка на средния ред да се обърне така, че да даде опора за ръцете на седящите на двете външни седалки на средния ред. При версия с пет места автомобила подсигурява багажник с обем 710 литра, това е с 65 литра повече от досегашния модел.

Новата Zafira е сглобена на изцяло нова платформа, като колесната база е 2760 mm (+ 57 mm), като са увеличени и предната и задна следи, съответно до 1584 mm (+ 96 mm) и 1588 (+ 78 mm). Първоначално автомобилът ще се предлага на пазара в Европа с три версии на турбодизеловия 2.0 CDTI common-rail, с мощност 110, 130 и 165 к.с.

Колата ще се продава от есента и с бензиновия  турбоагрегат 1.4 ECOTEC с мощност 120 и 140 к.с. Всички двигатели ще се комбинират с технологията Start/Stop.

Ще се предлагат и версии работещи с метан (CNG) и втечнен газ (LPG). Няколко месеца по-късно, в Европа ще се предлагат и версии с нови двигатели.

Както и при други свои модели, от Opel решиха да продължат да продават и предишното (второто) поколение на автомобила заедно с новото.

0 от 500
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    cvetan ( преди 12 години )
    haresva mi samo slabite motori me podrazniha ne moje da slagat 184ks na antara a na zafirata stariq dizel 160..karal sum starata zafira 1.9cdti ot sofia do plovdiv priqtno e da se patuva izvungradsko nqma i golqm razhod obache gradsko razhoda se diga dosta ..
  • #31
    13 rate up comment 0 rate down comment
    AS ( преди 12 години )
    Карам Зафира Б от 2007 г. 1.9 CDTI 150 кс. Доволен съм от колата, определено силата й е на извънградско. Тогава се чудех за Корола Версо, но малкия багажник ме отказа-на Зафира е около 2 пъти по-голям при прибран 3-ти ред седалки. Мазда5 идваше доста по-скъпа с противоречиви мнения за качество и цени на части.
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 12 години )
    Ама вижте ги, красавците от Хюндай. Започват точно от там, където приключва Форд с най-ненадеждният си модел - Ка. И това ако не е намигване на съдбата... ;)
  • #29
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 12 години )
    И понеже се загледах в класацията, кажете ми, къде е последният Форд при 4-5 годишните автомобили. Ще кажа, за да не търсите - на 68-мо място ( Ка) от 117. И сега пак кажете, че Форд не са надеждни автомобили. Изобщо няма да ви слушам и ще си взема отново Форд, че така като гледам, при 4-5 годишните автомобили ( колкото ще го карам), се мъдри един Хюндай на предпоследно (!) място. А уж били най-качествените в Германия. Да, бе, да, ще повярвам на Ауто Билд.
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 12 години )
    :) Благодаря за предложенията. Но как ще го подкрепите с факти? Лично аз, ако се опирам на статистиката, трябва да остана със сегашната си Фиеста, защото дори според TuV, на всеки върнат автомобил Фиеста от технически преглед ( 6 %), се падат два(!) върнати Опел Корса и Фолксваген Поло ( 12-13%). За неверниците, нека погледнат тоя линк за 4-5 годишните автомобили, какъвто е и моя:http://***.autorevue.cz/nejspolehlivejsi-auta-dle-tuv-report-2011Може да погледнете за справка и къде е Мазда 5.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Субару но за 2 х 25 бона.
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Mazda5
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 12 години )
    @Сто по сто, добре бе пич, как стигна до тия изводи и за Форд? Хубаво, имаш мнение за Инсиния. Сигурно имате и Фордове. Кои според теб са безпроблемните автомобили. Кажи ни, че и ние мислим да си купим от тях. Ето, сега ми предстои покупка на нова. Кажи ми каква да си взема до 25 бона, ще съм ти много благодарен.
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Дебелия ( преди 12 години )
    А другите 50% са на ФИАТ
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    AZ ( преди 12 години )
    Точно предишните дизели бяха на Фиат ,а сегашните са на VM Motori ,които са 50% собственост на GM.