IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel Ampera - най-продаваният електромобил в Европа

Немското возило с удължен пробег има над 20% пазарен дял

Opel Ampera - най-продаваният електромобил в Европа

Opel Ampera - най-продаваният електромобил в Европа
Електромобилът с удължен пробег Ampera на Opel е най-продаваният лек електрически автомобил в Европа, сочи отчета на продажбите от май 2012 година, разпространен от немската автомобилна компания.

Моделът е завзел над 20% от европейския сегмент, като най-добре се представя на пазарите в Германия, Швейцария и Холандия, където е безспорен лидер при продажбите на електрически автомобили. В Холандия Ampera има пазарен дял от цели 77%.

“Горди сме, че сме номер едно в Европа. Нашите продажби и мнението на клиентите ни потвърждават, че със сигурност сме на прав път с Ampera”, заяви Ено Фухс, Директор по лансирането на програмата на Opel за електрическа мобилност. “Особено на пазарите, които се стимулират от правителството, като Холандия например, ние се представяме много добре.”

Носителят на титлите „Автомобил на годината 2012” и “Световен екологичен автомобил на 2011 година” не е типичен електромобил. Той разполага и с агрегат с вътрешно горене, благодарение на който може да измине над 500 километра без да се налага зареждане на батериите. Само на електричество моделът може да измине между 40 и 80 км.

Общата мощност на просторното возило е 150 к.с., а максималния въртящ момент - 370 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за около девет секунди, а максимална скорост на движение е 161 км/ч. Ampera също така предлага четири режима на движение - Normal, Sport, Mountain и City.

Още за Opel Ampera

Тагове: opel ampera
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Volster ( преди 11 години )
    Колкото и да ти се иска, баварче, електромобилът си е елктромобил. А електромобилът с удължен пробег (Fisker Karma, Volt, Ampera) не е плъг-ин хибрид, а електромобил с генератор за ток.
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Айди да не се мъчите колко бройки били продали:Netherlands: 358 Opel AMPERA for May 2012, a nice surprise!France: 14 AMPERA Opel and Chevrolet VOLT 5 (based on registration)Norway: Only 2 AMPERA in May.Germany: 126 AMPERA in May.
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Achtung ( преди 11 години )
    Защо не казват колко са продадените бройки?!? То в Холандия може да са продадени 100 бройки и 77 от тях да са ампера и ето ти 77% дял от пазара на тези автомобили, но това че са продадени 77 брой въобще не е грандиозен успех, по-скоро си е пълен провал. Всичко е стъкмистика и PR :)
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    На истина е странно словосъчетанието "Немско возило" защото се правело в Германия , ами то и BMW правят коли в Китай ама това не ги прави китайска марка нали. А относно електромобилите с удължен пробег , скоро гледах един тест по Discovery в който показаха точно ,че това е най-голямата глупост дори обикновен хибрид е по-ефективен от тях
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ми тя Опел си е марка на ГМ бе. Опел се води малко по-луксозен клас от Шевролет, поне според ГМ, въпреки че за мен са на кантар, е Опелите са малко по красиви, но са си Шевролет. ГМ прави разработката и я поска по моделите си. Дали Волт или Ампера няма значение утре могат да пуснат и друг модел ОМ или ВАТ. Единствено дизайна на Опел се мисли от европейски дизайнери, но в крайна сметка как ще изглежда колата и последната дума идва от шефовете в САЩ
  • #9
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бъркаш моето момче.Вземи чети и не пиши глупости.Шевролет Волт се продава в Европа,като Опел Ампера.Разработката си е точно на ГМ.Ти изобщо влизал ли си в тази кола.Отвън хваща окото,но вътре е невероятен ***.Евтина и грозна пластмаса,много зле аранжирано табло,тясна и неудобна.Видимостта е много ограничена от всякъде.Според мен за парите,които и искат е много неизгодна покупка.Всичко вътре е голяма евтиния.Много по-изгоден излиза един Приус да речем отколкото това.
  • #8
    5 rate up comment 5 rate down comment
    fan ( преди 11 години )
    Разработката на Ампера във всеки детайл е изцяло немска. Продава си се като Шевролет Волт това е факт, но всичко е мислено в Рюселхайм....Дали ще се представи първо в Европа или в САЩ е чисто маркетингово решение... според мен този път за такъв тип "непопулярни" модели GM се справиха прилично..
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кой разработки?Я ни светни кои разработки се правят първо е Европа?И защо,като се правят не излизат първо тук?Май нещо теориите за немското и европейското много издишат.Или и ти си на принципа,че от немското пп-убаво нема?
  • #6
    5 rate up comment 6 rate down comment
    pfff ( преди 11 години )
    До първия ***, не разбра ли че всички разработки на тази тема се правят в европа и тогава отиват в САЩ.
  • #5
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Вагнер ( преди 11 години )
    Хи хи хи...Опел.Адам Опел-евреина създал опел,който днес е на братята му от GM в USRAEL.И продължават спекулациите,че Опел е немска машина.Но най-странното е ,че българите се хващат на еврейските номера и си мислят,че карат немско!ха ха ах аха аха аааа